2013. márc. 17.

5.És mi lesz utána?




Fel-alá sétálgattam a kertben,és anyukámat nyugtatgattam telefonon keresztül,hogy nem kell haza jönniük, jól vagyok. A munkájuk miatt korábban utaztak el nyaralni és már két hete nincsenek itthon. Harry unszolására mondtam el neki azt hogy mi történt tegnap este.Azt mondta jobban járok ha most elmondom nekik mint hogy esetleg mástól tudják meg. Nehezen egyeztem bele,hogy felhívjam anyát és elmondjam neki,de végül is megtettem. Természetesen ahogy minden szülő,ők is kiakadtak,és azonnal haza akartak jönni.Ahogy sikerült lebeszélnem arról hogy haza jöjjenek,Harryről kezdett kérdezgetni.Honnan ismerem,ki ő nekem miegymás. Nem szívesen válaszoltam a kérdéseire,eltereltem a témát,bármi másra ami eszembe jutott. Nem akarta feladni,ezért azt mondtam neki hogy majd személyesen mindent megbeszélünk,telefonon hosszú lenne.Bele nyugodott,és fél óra telefonálás után,sikerült letennem a telefont. Nagyot sóhajtottam ahogy oda sétáltam a hinta ágyon ülő Harryhez.Térdeit kicsit szétnyitotta és behúzott a két lába közé. A hajába túrtam,mire ő a térdére ültetett. Szemeit az enyémbe fúrta,kezdtem megszokni hogy mennyire tudja tartani a szemkontaktust.Száját halvány mosolyra húzta mikor a papírrepülőt kezdtem el piszkálni a nyakába. Gondoltam,hogy anyuék nem fogják könnyen venni ezt az egészet,sőt azt hittem nem tudom majd lebeszélni arról hogy haza utazzanak,de szerintem nagy szerepet játszott ebben az egészben Harry.

Egyik keze a combomon pihent,a másikkal pedig a hátamat tartotta. Kicsit megijedtem mikor hirtelen elfektetett a hinta ágyon. Sunyin mászott felém,én pedig nevettem azon amit csinál.Haja csikizte az arcom,mikor puszit adott homlokomra. Szabad kezemet a tarkójára vittem,és úgy húztam le magamhoz. Ajkaink egy édes csókban találkoztak,miközben könyökére támaszkodott. Felnevettem mikor az egyik kezével megbökte az oldalamat.Fejét a vállamhoz nyomta,és apró csókokat hagyott végig a nyakam és a vállam között. Mikor végzett,fejét az enyémmel egy vonalba hozta és szemembe nézett. Kicsit jött csak közelebb,pont annyira hogy orrunk összeérjen,aztán lemászott rólam.Én még feküdtem a hinta ágyon és vigyorogtam,mikor Harry felemelte a lábam,leült és az ölébe tette a lábam ugyan úgy ahogy tegnap este is. Hátraszegezte a fejét,és a hintaágy háttámláján pihentette,közbe ujjaival dobolt a lábamon.Telefonja zenélni kezdett,és rögtön fel is vette.Lábamat kivettem öléből,és törökülésbe ültem tovább mellette. Nem hallottam mit mond az aki a vonal másik végén volt,de így is érthető volt a beszélgetés témája.Harrynek el kell mennie mert valami Paullal találkoznak. A telefont pár perc múlva letette,majd rám nézett.
-El kell mennem.-fájdalmas arccal nézett rám.Megértettem,hogy mennie kell.Rámosolyogtam,hátha
akkor nem fogja magát annyira rosszul érezni. Ahogy felállt,felhúzott magával szembe és apró puszit nyomott az orromra. Elmosolyodtam,ő pedig rögtön megcsókolt. Kezemmel hajába túrtam,száját halk nyögés hagyta el. Átsétáltunk a füvön,és megvártam míg kilép a kapun. Fogtam magam és mikor láttam hogy bepattan a fekete Range Roverbe én is vissza mentem a hintaágyra.Gondolataimba merülve feküdtem a hinta ágyon,és a világ nagy dolgai jártak a fejembe. Olyan szívesen elrohannék most.Egyedül én,egy tenger partra,ahol egyedül lehetek és hallgathatom a víz moraját. Hirtelen jött ötletből felmentem a lépcsőn egészen a szobámig,ahonnan lehoztam a laptopomat.Vissza ültem a hinta ágyra,és megnyitottam a közösségi oldalakat. A szavam elállt,néhány utálkozó üzenet miatt. Nem egy kép ütötte meg a szemem ahogy böngésztem a postok között.Próbáltam figyelmen kívül hagyni az egészet,és az utálkozást is elkerülni. Egy üzenetre sem válaszoltam,ami utálkozásról szólt. Mosolyogtam mikor a kedvesebb üzeneteket olvastam.A fülemet a csengő hangja ütötte meg. A füvön keresztül rohantam a kapuhoz,mikor megláttam hogy Jake csenget. Mosolyogva öleltem meg mikor belépett a kapun. Vissza sétáltunk a teraszra, lecsuktam a laptopot és az asztalra tettem,hogy letudjunk ülni.Törökülésbe vágtam magam és Jaket néztem.A fa burkolatot nézte amivel,a terasz alja be volt fedve. Vártam,hogy megszólaljon,hogy mondjon valamit.
-Jake?!-halkan beszéltem.Nem tudtam mire vélni a viselkedését,furcsa volt.
-Lelkiismeret furdalásom van.-csak ennyi jött ki belőle.Szemeit az arcomra vezette,és a reakciómat várta. Nagy levegőt vettem,mivel tudtam hogy miről beszél. A tegnap este miatt érzi magát rosszul..
-Feleslegesen Jake.-közelebb mentem hozzá,kezemet a vállára helyeztem.
-Ő,ott volt veled,én pedig nem. Nem is figyeltem rád.-rosszul érezte magát a történtek miatt,hallatszott a hangján.Zavarta,hogy Harry velem volt akkor és ő pedig nem.Nem tudtam,hogyan beszéljek Harryről előtte.Nem tudtam tudja-e már mi történt,látta-e a képeket az interneten.
-Nem a ti hibátok Jake.Az meg hogy Harry segített..az volt a szerencsém. Bele gondolni sem merek mi lett volna ha nem jön. Ez miatt ne emészd magad,kérlek.-vállát kicsit megsimogattam. Bólintott egy aprót,és rám mosolygott.
-Szóval,te és Harry.-a torkomban akadt a levegő. Alig fogtam fel amit mondott. Kikerekedett
szemekkel néztem rá. Arcom láttán elnevette magát. -Mindenki tudja Hell.-hangosan nevetett,amíg én magamban feldolgoztam a szavait. Az,hogy mindenki tudja,az azért nagy szó. Biztos túlzás..vagy nem?! Harry a One Direction által világhírű lett,és egyáltalán nincs kizárva hogy már értesültek a mi kis "románcunkról" ha lehet annak nevezni. Ez megmagyarázna minden utálkozó levelet is. Hatalmas levegőt vettem,amit utána lassan fújtam ki. Fejemet a hinta ágy háttámlájára hajtottam és próbáltam felfogni Jake szavait,és hogy mibe keveredtem. A telefonom zenélni kezdett az asztalon.Oda mentem érte,vissza ültem Jake mellé aztán megnyitottam az SMS-t.

"Feladó : Harry : Hiányzol!x"

Arcomra abban a pillanatban felkúszott a pír,és csak bámultam a telefon kijelzőjét egy darabig.Gépelni kezdtem a válaszomat ami annyiból állt,hogy ő is hiányzik nekem. És tényleg hiányzott.Jakel jókat beszélgettünk,aztán elköszönt,mert ment edzeni. Megint egyedül maradtam a hatalmas házban. Furcsa volt az üresség,és a nagy csend ami uralma alá terítette az egész házat.Hirtelen lett sötétebb a nappaliban,ahogy a nap sugarait beárnyékolta egy kósza felhő. A kósza felhőből aztán egyre több lett,és elég csúnyán beborult az ég. A nyitott terasz ajtóban ültem,és élveztem ahogy a szél bele kap a hajamba.Imádtam az eső illatát,reménykedtem benne hogy nem sokára megint érezhetem. Hátamat az ajtókeretnek döntöttem és vártam a közelgő égszakadást.Lassan toltam fel magam az üveg mentén,és sétáltam végig a teraszon egészen a lépcsőig. Leültem a lépcsőre,és nem sokkal később megéreztem az első eső cseppet a vállamon. Egyre több érintette a szabad felületét a bőrömnek,majd pár perc múlva minden másodpercben esőcsepp érintkezett bőrömmel. Hajam egyre jobban szívta fel a rá zúduló vizet,és lassan kezdte megszokni a testem is a hideg cseppeket. Lélegzet vételem lassú és nyugodt volt.Nem tudom mikor éreztem utoljára ilyen nyugodtnak magam. A zuhogó eső kopogása a gerendákon,a gyenge szél hangja és az eső felülmúlhatatlan illata.Telefonom csörgése elszaladt fülem mellett,nem akartam megmozdulni és megtörni ezt a nyugalmat. Autó motor hangot hallottam ahogy leparkol a ház előtt.Figyelmen kívül hagytam,szemeim még mindig csukva voltak. A kapu csukódása elárulta hogy valaki bejött. Tudtam hogy valaki jött mégis kipattantak szemeim mikor két kéz tekeredett hátulról a derekam köré.Az illatáról megismertem ki jött,és hirtelen fordultam felé,hogy szemben állhassak vele. Arcán a gödröcskék kitüremkedtek,és még tökéletesebbé tették arcát. Néhány eső csepp gördült le arcán,miközben állt velem szemben.Csurom vizesen álltam előtte,és kezdte őt is teljesen át áztatni az eső. Kezemet lassan vittem fel tarkójához,mire kezei szorosabban húztak közel magához. Száját egy pillanat alatt tapasztotta az enyémhez.Kicsit közelebb húztam magamhoz,kezemmel göndör hajába túrtam. Egyszer valaki azt mondta nekem,akkor vagyok a legboldogabb ha el tudom hinni magamban,hogy minden olyan jó mint a mesékben. Most pont ezt éreztem,ahogy erős kezeivel magához húzott,és érzékien csókolt. Úgy éreztem ezt semmi nem törheti meg,mert ez ahhoz túl erős.Minden olyan mesebelinek tűnt,és minden olyan csodás volt.Elhinni is alig akarná az ember. Ajkaink lassan váltak el egymástól,és rögtön egymás szemeibe néztünk.Zihálva vettem a levegőt,amit Harry egy kis mosollyal nyugtázott. A libabőr gyorsan söpört végig a testemen ahogy jött egy nagyobb fuvallat. Minden szó nélkül kulcsoltuk össze ujjainkat,és mentünk be a házba. A terasz ajtót becsuktam és neki dőltem az üvegnek. Harry közelebb jött és egy puszit adott a számra.

A kanapén ültünk a nappaliban,Harry szorosan húzott magához. Melegítőm felett simogatta a hasam,ami az elején egy kicsit zavarba hozott,aztán megbékéltem vele. A film ami a tvben ment,elég unalmasnak bizonyult,ezért hamar beszélgetni kezdtünk. Nekem még mindig az utálkozó üzenetek,és az járt a fejemben amit Jake mondott.
-Tényleg már mindenki tud rólunk?-a témába teljesen nem illett a kérdésem ezért Harry arcán egy pillanatra meglepettség ült ki.Szemei fel alá jártak arcom minden pontján.
 -Nem kizárt.-hangja remegett.Nem tudta milyen reakcióm lesz. Tekintetem a hasamra vittem,ahol a
melegítőm és a pólóm közötti meztelen részen Harry keze pihent.Egyik kezem a kezére tettem,ő pedig megfordította kezét.Ujjaink összekulcsolódtak,és halványan mosolygott rám. A szobát a tvből kiáramló hangok töltötték meg,amik vegyültek a zuhogó eső hangjával. Másik kezemmel Harry nyakát kezdtem el óvatosan simogatni,hátul a tarkójánál.Közben a szemkontaktust tartottuk.Mindenem remegni kezdett,ahogy lassan kimászott mellőlem,és felém mászott. A kanapén feküdtem,felettem egy elképesztő srác volt. Ha valaki tegnap előtt azt mondja nekem hogy ilyen kapcsolatom lesz Harry Stylesal valószínű megkérdeztem volna tőle,kiről beszél,aztán jól kiröhögtem volna.De most,ha belegondolok mi lett volna velem ha nincs,még a hideg is kiráz. Könyökére támaszkodott,úgy került hozzám még közelebb. Levegővételem gyorsabb lett minden egyes vesztett centivel,ami lassan vált köddé közöttünk. Kezem remegni kezdett,ahogy tarkóját simogattam,és lassan bele túrtam hajába.Tekintete hamar a számra csusszant,amíg én még mindig arcát néztem.Lassan nyomta ajkait az enyémnek,közben én még közelebb húztam magamhoz.A hátamnál éreztem hogy valami megrezzen,tudtam hogy rajta fekszem a telefonom és valószínű az csörög. Sóhajtottam egyet mikor Harry kicsit távolabb ment tőlem. Még mindig felettem volt,lábait a lábaim között pihentette. A kijelzőre pillantottam,ahol ott volt a kis piros levél,arra utalva hogy üzenetem jött.

"Feladó : Lola : Ma este,nálunk tali. 7-8 körül gyere.x"

Vissza írtam,hogy ott leszek és megint Harryre koncentráltam aki már mellettem feküdt.Hátulról húzott magához,szorosan. Ujjaival játszottam,miközben fejét vállamon pihentette. Lassan másztam ki kezei közül,hogy kinyithassam a terasz ajtót. Megcsapott a friss levegő és az eső kevert illata.Becsuktam a szemem és neki dőltem az ajtó keretnek. Hamar két kéz érintette bőrömet a derekamnál,és fordított magának háttal. Harry fejét vállamba fúrta és puszit adott nyakamra.Megsimogattam arcát,majd kezeimet a kezére helyeztem lent a hasamnál. Maga felé fordított,izmos kezei derekamnál öleltek.Kezeimet összekulcsoltam a nyakánál,és lehajtottam a fejem.Homlokomon apró puszi csattant,és mosolyogva néztem fel Harryre.

Loláék nappalijában ültünk,a szülei nem voltak otthon.Mindkettőnk kezében egy doboz fagyi meg kanál volt.Elmerültünk a történetekben amit meséltünk egymásnak.Mindent megbeszélünk,hiszen már gyerekkorunk óta legjobb barátnők vagyunk. Az hogy mindig mindent megbeszélünk,csak még közelebb hozott minket egymáshoz.Örültem,mert a téma még nem terelődött felém,s Harry felé.Ám az ezzel kapcsolatos boldogságom nem tartott sokáig.
- Mi újság Harryvel?-kérdése hirtelen jött,és fagyit kezdtem el magamba tömni.Lola nevetett a reakciómon.
- Semmi.
Legkézenfekvőbb hazugságom most sem segített.Lola ismert,tudta mikor hazudok. Felhúzott szemöldöke,elárulta hogy nem hisz nekem.Sóhajtottam,mielőtt regélni kezdtem volna a történteket.Lola minden kérdés nélkül hallgatta végig a beszámolómat,amiben egész a tegnap este óta
máig beszámoltam mindenről.
-És mi lesz utána?
-Mi után?
-Ha..nyár végén..elmennek.
Lassan mondta ki a mondatot ami már az én fejemben is megfogalmazódott. Mi lesz akkor?
-Ezen még van időm gondolkodni.
Ennyivel és egy mosollyal intéztem el az egészet. A téma másik irányba terelődött,és minden mást is kibeszéltünk. 11 óra körül járt mikor elindultam haza.Lola ki kísért és egy öleléssel köszöntünk el egymástól.
-Csak okosan. -szemöldökét húzogatta,miközben és egy fintort villantottam felé.  Nevetett egyet,és becsukta a bejárati ajtót.Az eső már nem esett,de a szél fújt így magamra kaptam a pulcsim és felhúztam a cipzárját. Az út hazáig nem volt sok idő,és most még rövidebb volt mert gyorsabban szedtem a lábam mint általában. A tegnap este óta,nem a kedvenc tevékenységem sötétben egyedül sétálgatni. A lakáskulcsom segítségével hamar bejutottam a házba.Lerúgtam a cipőmet,és a nappaliba vánszorogtam. A tvt bekapcsoltam és a csatornák között keresgéltem.Az egyik zene csatornán sztár hírek mentek,ezeket általában meghallgatom. Soha nem gondoltam volna,hogy egyszer viszont látom magam itt. A kép amit a tvben láttam,engem és Harryt ábrázol.A hintaágyon fekszem,felettem Harry és pont megcsókol.Ilyen nincs..A tvt egy pillanat alatt kapcsoltam el onnan,ám urrá lett rajtam a kíváncsiság,vajon hogyan mesélik el ezt az egészet.Egy gombnyomással vissza tettem és figyeltem ahogy a műsorvezető beszél...

8 megjegyzés:

  1. nagyon nagyonjó*-*

    VálaszTörlés
  2. juuj ez nagyon király :D már várom a következőt :D ♥

    VálaszTörlés
  3. ez annyira,eszméletlen jó *_* basszus,nem bírom:D várom a következőt!!:3

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik *.* már várom jövőhétvégét ;) <3

    VálaszTörlés
  5. ESZMÉLETLEN JÓ !!! nem lehetne korábban új rész?:$

    VálaszTörlés