2013. márc. 23.

6.Nem foglak siettetni

 Kedves Olvasók!

Sok mindent nem tudok hozzáfűzni ehhez a részhez, talán csak annyit, hogy betekintést nyerhettek egy kicsit Helly múltjába! Remélem tetszeni fog!

Jó olvasást!

Puszi, 

Alice W.

Az ágyamban fekszem sötétben,csak a holdfény világítja be a szobát.A nyitott ablakon friss levegő,és ciripelés jön be. Csend van..pont alkalmas arra hogy elmerüljek a gondolataimba.Fejemben folyamatosan a tvben elhangzott szavak futkosnak,fel-alá.

"Vajon,ez is olyan gyors,villám kaland lesz Harry és mostani barátnője számára?! Vajon,ez más lesz?! Majd kiderül.."

Igen..egyszer majd biztosan kiderül. Én is szeretném tudni a válaszokat ezekre a kérdésekre,jobban mint bárki más.De nem látok a jövőbe,nem tudom mi lesz holnap,ahogy azt sem tudom hogy ennek a kapcsolatnak mi lesz a vége. Még a legelején vagyunk ennek az egésznek,de már a végén kell gondolkodnom.Elgondolkodtató... Ahogy az is,hogy miért mindenki így áll hozzá ehhez az egészhez. Biztos van valami a hátterében.Nem érdekelt eddig a One Direction se Harry.Nem tudom milyenek voltak a korábbi kapcsolatai,de valószínű most is ugyan ez lenne a helyzet ha tudnám. Nem tudtam aludni.A gondolataim nem hagytak nyugodni,és agykerekeim folyamatosan forogtak. Kikeltem az ágyból és az ablakhoz sétáltam.Felültem a kipárnázott ablakpárkányra és csak néztem le a kertbe.A medence megvilágított vizét néztem,és ahogy a távoli szórakozóhelyekből feltörnek a fények az égre.A bokaláncomról lelógó ezüst medált kezdtem el piszkálni ami egy napocskát ábrázolt.Tekintetem a medálról megint a medencére csúszott.Összepréseltem ajkaimat,leszálltam az ablakból és kimentem a szobából.Bementem a fürdőszobába és felvettem az egyik fürdőruhám.A hátsó terasz ajtó felé,lekaptam az egyik törölközőt a fogasról és eltoltam a teraszajtót. Lábaim egyenesen a medence felé vittek,ahol az egyik napozóágyra dobtam a törölközőm,és beugrottam a vízbe. A hideg víz a délutáni eső miatt még hidegebb volt,de jól esett,hirtelen érintkezett a bőrömmel..jobban éreztem magam.Arccal az ég felé lebegtem a vízen,szemléltem a csillagokat.A göncöl szekeret kerestem,és büszkeség töltött el mikor megtaláltam.A szüleimmel régen mindig megkerestük a csillagok által alkotott csillagképeket,és ez a szokásom a mai napig megmaradt. Sóhajtottam egyet,mielőtt a lépcsőhöz úsztam volna.Belekapaszkodtam és kimásztam a medencéből. Azonnal fázni kezdtem,ezért magam köré tekertem a törölközőt. A házba beérve behúztam magam mögött a terasz ajtót,és felmentem a fürdőszobába. Vizes fürdőruhámat a rövidnadrágomra,meg egy toppra cseréltem,megtöröltem a hajam és vissza mentem az ágyba.Hulla fáradtnak éreztem magam mikor elterültem a puha matracon,de szemeim nem akartak lecsukódni. Az éjjeli szekrényemen lévő óra hajnali fél egyet mutatott. Az utcáról beszűrődő hangok,csak még inkább meggátolták az alvást. Átfordultam a másik oldalamra és lehunytam a szemem. 

Egy pillanatnak tűnt az egész. Szememet mikor lecsuktam még sötét volt és az ablakon kipillantva a csillagokat láttam.Ám most,a nap sugarai égették a szemem. Bele túrtam a hajamba,és az órára pillantottam,ami 11:49 percet mutatott.Kipihentnek éreztem magam,mikor felültem az ágyban. Oldalra fordultam és lábamat lóbáltam az ágy mellett.Mivel az ágyam elég magas,a lábam nem éri a földet. Lehuppantam az ágyról, megfogtam a telefonom,és lementem a konyhába hogy egyek valamit. A reggeli müzlimet kanalazva mentem a nappaliba.A tvt bekapcsoltam és keresgélni kezdtem a csatornák között. A hétvégének ez az utolsó napja,holnap dolgoznom kell. Azon kezdtem gondolkodni mit csináljak ma. Harryvel tegnap délután óta nem beszéltem,és nem tudom mi lehet a programja mára. A tvben semmi nézhető nem ment,ezért kikapcsoltam és az üres tányéromat a konyhába vittem. Felrohantam a lépcsőn,és felöltöztem. Egy sima fehér póló,meg egy rövidnadrág mellett döntöttem.Hajamat kontyba kötöttem és kifeküdtem a fűbe,kedvenc fám törzsébe. A napszemüvegemet a szememre toltam és dudorásztam a kedvenc zenémet. A fű csiklandozta a vádlimat,ahogy kinyújtottam a lábam. Hasra fordultam és a körülöttem lévő virágokat kezdtem el nézegetni. Fejem a karomon pihent ahogy,éreztem hogy kezdek elpilledni. A fülemet a kapunyitódáshoz hasonló hang ütötte meg,de mikor hallottam hogy a szomszéd nagyot köszön valakinek azt hittem hozzá jöttek. Nagyon megijedtem mikor valaki az arcomhoz hajolt és egy hatalmas puszit adott rá. Hátamra fordultam és szemtől szembe találtam magam a "támadómmal". Mosoly terült el arcomon mikor megláttam ki van fölöttem. Gyorsan vittem tarkójára a kezem és húztam közel magamhoz. Száját az enyémre nyomta,én pedig mindkét kezemmel átöleltem nyakát.Ajkaink elváltak egymástól,majd könyökére ereszkedett és mellém feküdt. Én is könyökömre támaszkodtam és mellkasához nyomtam a fejem. Puszit nyomott a fejemre és csak feküdtünk,csendesen a fűben. Lassan felemeltem a fejem,és feltoltam a fejemre a napszemüveget.Rögtön utánam ő is ugyan így tett,és egymás szemébe néztünk.
-Miért nem hívtál? - Harry kérdése nem lepett meg,számítottam ilyen fajta kérdésre.
-Nem tudtam hívhatlak-e -válaszom annál is egyértelműbb volt.Nem hazudtam,ez volt az igazság.
-Te bármikor hívhatsz -mély kuncogása ütötte meg a fülem. Szavai hallatán elpirultam ezért
lehajtottam a fejem.Egyik kezét államhoz emelte és felemelte a fejem.Szemeimet rögtön az enyémbe fúrta,és hosszan bele merült a tekintetembe.Egy kis idő után a libabőr végig szaladt a hátamon,és a combomon,ahol Harry egyik keze pihent. Lenézett a kezére,és elmosolyogta magát,így szakadt meg a szemkontaktus. Mosolyogtam mikor simogatta a combom,de remegni kezdtem ahogy kezét a farzsebembe csúsztatta.Fejét hamar befészkelte a nyakam és a vállam közötti részhez,ahol apró csókokkal halmozta el a nyakamat. Érintésére megfeszültem,persze jó értelembe,de nekem ez új volt.Nekem minden ilyen cselekedet szokatlan volt,és ezt nem tudtam valahogy nem kifejezni. Fejemet hátra hajtottam,ő lassabban haladt a nyakamon. Testemet eddig ismeretlen érzések járták át,amik kellemesek voltak.Ám hamar vissza csöppentem a valóságba..Fotósok tömkelege,minden bokorban egy paparazzi. Óvatosan tettem kezem Harry vállára. Kérdőn nézett rám mikor kicsit eltoltam magamtól. Szemöldökét ráncolta,miközben közelebb húzott magához. Kezem még mindig vállán volt,onnan csúszott le lassan mellkasára.Féloldalas mosoly húzódott arcára,ami megvillogtatta a gödröcskéit. Én is elmosolyodtam ahogy arcát néztem. Gyors puszit nyomott a számra aztán felpattant mellőlem.
-Hová mész? -kérdésemre nem jött válasz,csak a kezét nyújtotta felém.Lassan fogtam meg a
kezét,mire ő felhúzott magához. Kérdő arckifejezésem mosolyt csalt tökéletes arcára. Szégyenlősen álltam előtte,kontyomból pár tincs az arcomba lógott.Egy laza mozdulattal összekulcsolta ujjainkat és a házba vezetett.Nem igazán értettem a helyzetet,kínosan éreztem magam.A terasz ajtót Harry gyorsan csukta be ahogy átléptük a küszöbét. Csak álltam egy helyben,kezeim előttem lógtak összekulcsoltam őket,és vagy a bolyhos szőnyeget néztem,vagy a fekete körömlakkot a lábkörmömön.Megugrottam mikor Harry felém nyúlt és közel húzott magához.Féltem,mert kezdtem érteni mit is akar..Reménykedtem hogy nincs igazam,de mikor Harry elengedett és elhúzta a sötétítő függönyt,a maradék reményem is kezdett elszállni...Remegtem ahogy folyamatosan megszűnt közöttünk a távolság.Száját az enyémre nyomta,derekamnál húzott magához.Ziláltam,mikor nyakamon apró csókokat hagyott,ugyanakkor élveztem is.Nem tudtam magamnak parancsolni,féltem ha eltolom magamtól összeesek,mert nem lesz ki megtartson. Két keze derekamról pólóm aljára csúszott,és én megijedtem. Elugrottam Harrytől,de reflexe megakadályozott abban hogy nagyon távol mennyek tőle.Keze vissza tekeredett derekam köré,szorosan húzott magához.Próbáltam leplezni zavartságom,persze Harry előtt nem ment. Szám leheletnyit szétnyílt,mikor a fülemhez hajolt,meleg lehelete végig szántotta a fülem alatti részt.
- Nem foglak siettetni -puszit nyomott nyakamra,miután mondatát befejezte.Megkönnyebbültem
szavai hallatán. Meg akartam ölelni.Kezemet nyaka köré fontam és magamhoz húztam.Keze csak még szorosabban ölelte derekamat,és fejét vállamba fúrta. Le hunytam a szemem ölelése közben,beszívtam őrjítő illatát.Hatalmasat puszilt bele a fülembe,ezért nevetve ellöktem magamtól. A kanapé mögé futottam,ahonnan pimaszul vigyorogtam rá. Hátrálni kezdtem mikor hatalmas, sunyi mosollyal az arcán közeledni kezdett.Hirtelen fordultam meg és kezdtem el futni,fel a lépcsőn. Kettesével lépkedtem a lépcsőfokokon hátha úgy nem ér utol,de persze hamar megragadta a csuklómat. Hogy felfogja a csapódást amivel a falnak érkeztem volna,kezeit hátamra rakta és úgy dőltünk neki a falnak. Bele nevettem a nyakába miközben egy apró csókot nyomtam álla alá.Nevetett mikor próbáltam kimászni öleléséből. Óvatosan kezdte el bökdösni az oldalamat mire én csak még jobban ficánkoltam,és hangosan nevettem.
-Ne kérlek.Harry könyörgöm -hangosan könyörögtem,hogy hagyja abba a csiklandozást,amit már
nem bírtam sokáig. Nevetés töltötte be a hosszú folyosót amin álltunk. Kezemet lassan tudtam csak felemelni,de amennyire tudtam felemeltem és megböktem izmos hasát. Kicsit meghátrált,mikor ujjam hegyével megböktem,de hamar ugyan olyan közel került. Tekintete égetően hatott,egész arcomra. A hajamból kilógó kósza tincset kifésülte az arcomból.
-Mit kérsz szülinapodra? - mély hangja búgott. Lehajtottam a fejem,mosolyogva kezdtem el nemlegesen bólogatni.
-Semmit -mosolyogtam miközben megint felnéztem rá.
-Olyan nincsen -nevetett fel. Összepréselt ajkakkal bólogattam,jelezve hogy igen is van. Semmit nem szeretnék,csak...Vele lenni. Igen ennyi.El kell fogadnom,hogy jobban megfogott mint amennyire hagyni akartam. Szemébe néztem,olyan volt a tekintete,mint akit nyomasztja valami. Egyik kezemet a hátam mögé vezettem,és összekulcsoltam ujjainkat.Kezeit elvette hátamtól,a nappaliba kezdtem húzni.Lent,a kanapéra dőlt,engem pedig ölébe húzott.Ott feküdtünk,összefonódva, ennél jobb érzés nincs is.
-Valami nyomaszt - nem voltam biztos benne,hogy ezt így ki kellene jelentenem.Lehet nem is akarom tudni mi az.. lehet megbánnám ha megtudnám.
-Ki az a Nick? -kérdése hallatán arcom elsápadt,hányinger kapott el ahogy meghallottam a nevét,és idegesség söpört végig rajtam hogy kitől tud Nickről. Arcán mosoly keletkezett,hüvelykujjával kezemet simogatta.
- Valószínű tudod,ha feltetted a kérdést és ha nyomaszt -elnevette magát,de én még ezt látván sem tudtam nevetni.Miért érdekli Nick?! Nick a történelem..rosszul vagyok tőle.
-Okos lány vagy -nevetése megtöltötte a nappalit. Én még mindig csak mereven feküdtem az ölében,arcát néztem reakcióra vártam. A nevetése nem volt erőltetett.
-  Hogy jutott eszedbe?
- Lola mesélt róla még a..buli estéjén -a bulit halkabban mondta - azóta furdal a kíváncsiság,miért lett köztetek vége.
- Lola miért nem mondta el?
-Azt mondta,ha igazán szeretnéd elmondod - arca komoly lett.Vissza emlékezni sem akartam arra az időszakra amit Nickkel töltöttem,de Harryt nem akartam megbántani. Sóhajtottam egyet.
- A focicsapat kapitánya volt,minden lány oda volt érte,mindenkinek ő volt a favorit.Egy évvel járt előttem.Mikor elsős lettem a gimiben,életem egyik legjobb időszakát éltem.Voltak barátaim,tökéletesnek éreztem az életem. -mosolyogtam egyet mikor vissza gondoltam arra az időszakra, Harry kicsit szorosabban fogta a kezem - Mint minden elsős,próbáltam beilleszkedni,és mindenben benne lenni,hogy elfogadjanak és hogy sok barátom legyen.Pár barátnőmmel már az első héten egy társaságba keveredtünk Nickkel és a barátaival. Amolyan "friss húsok" voltunk.Nick az első pillanattól megfogott.Ahogy rám mosolygott,ahogy villogtatta szép mosolyát..a puszta jelenlétével levett a lábamról.Amikor kezdtünk közelebb kerülni egymáshoz,mindenki megváltozott körülöttem.Mindenki máshogy viselkedett velem..mintha tartottak volna tőlem,olyan volt mintha istenítettek volna.Utáltam hogy a barátaim nem úgy viselkednek velem mint eddig. Mire elkezdődött a tavaszi szünet - nagy levegőt vettem - Nick és én,egy párt alkottunk.Az életem fenekestől felfordult.Ha egy olyat aki nem ismert,megkérdeztem volna azt mondta volna tökéletes életem van.Holott..közel sem volt az.Nick ugyan úgy a lányok bálványa maradt és élvezte.Egyszer mikor megemlítettem neki,kiborult és üvöltözött,hogy ne tekintsem őt a tulajdonomnak,mert nem bírja elviselni.- kínomba nevettem - Ehhez képest,rám egy fiú se nézhetett.Akkor még Jake se nagyon jött a közelembe.Azt mondta az Ő barátnője vagyok,és más ne is nézzen rám. A tanulmányaim leromlottak,és a szüleimmel megromlott a kapcsolatom. A gimi éveit együtt töltöttük..kisebb nagyobb viták és szakítások mellett. A szalagavató bálomon voltunk,ahová természetesen ő kísért el.Ő már egy éve nem oda járt,de mindenki örömmel fogadta. Azt mondta csak fél percre elugrik, és jön vissza. Mikor nem jött utána mentem hogy megnézzem mit csinál..és akkor megláttam..nyalták-falták egymást az állítólagos legjobb barátnőmmel. - Harryre néztem aki kikerekedett szemekkel hallgatta a történetet - Összetörtem..Haza rohantam és csak sírtam és sírtam.Nem bírtam az emberek szemébe nézni,ezek után.Úgy éreztem megaláztak,a földig tiportak. Egy héttel a történtek után,erőt vettem magamon,és beléptem a közösségi oldalakra..Újra élni kezdtem az életem.Kimentem az emberek közé.. Sorolhatnám,hány embertől jött üzenet,köztük Nicktől is,hogy félre értés volt,hallgassam meg. Nem tettem meg.Nem reagáltam az üzeneteire,csak Lola és Jake üzenetére válaszoltam.Arról amit velem tett,nem akartam többé beszélni.Nem akartam rá gondolni,ezért írtam neki egyetlen egy SMS-t.Megkértem,hogy ne keressen többé,ne mondja hogy szeret,hogy megbánta.Válasz nem jött rá..de azóta nem hallottam felőle.Egy év telt el azóta.Néha megüti a fülem egy beszélgetés,mikor arról van szó,hogy milyen jó élete van most kint.De nem érdekel  - úgy éreztem befejeztem.
- Elhiszem,hogy fáj. Benned van,és benned is marad,de csak addig,amíg meg nem érted,hogy miért tette ezt. Vagy addig amíg valaki el nem felejteti veled. -szemöldökét kezdte el húzogatni,mire én ránevettem.. Olyan jó hogy ilyen hamar jó kedvre tud deríteni...

18 megjegyzés:

  1. Szóval! El szeretném mondani,hogy ez a blog a kedvencem.Ha valaki megkérdezné miért,elmondanám,hogy érzelem dús,és egyszerűen fantasztikus.Nagyon imádom ahogy írsz,mintha megélted volna már ezeket. Annyira jól írod le,hogy azt megfogalmazni is nehéz.Felnézek rád, azért amiért ilyen jól írsz,és tisztellek ez miatt :) Csak így tovább,NAGYON várom a következő részt :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök,hogy ezt gondolod,megtisztelő ! :) Nagyon jól esnek az ilyen vélemények :) Szombaton/ vasárnap hozom :) ♥

      Törlés
  2. imádom,és adom az előttem komizó véleményét ;) ♥

    VálaszTörlés
  3. nagyon imádom *-*:D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóóó :DDD imádom ♥ a kedvenc blogom :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon megtisztelő,és nagyon örülök neki! :)♥♥

      Törlés
  5. Szia :) Valamelyik nap találtam rá a blogodra,és rögtön olvasni kezdtem a régebbi blogoddal kezdve! Már az is nagyon megfogott,sajnáltam,hogy vége lett,de feldobott a tudat hogy elkezdtél egy másikat! A régit is imádtam,a mostaniról nem is beszélve! Egyszerűen fantasztikusan írsz. A régebbin nem egy részen elsírtam magam,meggyőződésem hogy itt is lesz ilyenben részem! Szerencsére még nem tartunk ott! Imádom ahogy írsz,minden elismerésem a tiéd! Nagyon várom a következő részt,remélem hamar eljön a következő hétvége! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Nagyon-nagyon örülök neki,hogy a régebbi is tetszett. Előre nem tudom megmondani,hogy lesz-e olyan,remélem sikerül olyan hatást elérnem. Köszönöm szépen,és hamar elfog. :) xx

      Törlés
    2. ezt nagyon ADOM!!! :D

      Törlés
  6. Ez meg a Dark a két kedvenc blogom *-* valami eszméletlen jó:D Várom a következő részt,megőrjít a kíváncsiság! xoxo

    VálaszTörlés
  7. nekem most jutott eszembe miközben olvastam,hogy mi lesz akkor ha a blogban el jön a nyár vége?:O A blognak ugye nem lesz vége?:O mert akkor nem tudom mit csinálok. nagyon szeretem ezt a blogot! Örök kedvenc lesz. Imádom a másik blogodat is.:) De ez a favorit! Szóval,remélem a "nyár végén" is folytatod.:) xxxx

    VálaszTörlés
  8. egyszerűen imádom*.* holnap már lesz következő rész igaz?*.*

    VálaszTörlés
  9. nem tervezem "nyár végén" abba hagyni a blogot :) de ez persze függ attól,hogy mennyien fogják olvasni és hogy lesz-e értelme folytatni :) Örülök,hogy ennyire tetszik.:) xx


    örülök :) igen,lesz :)

    VálaszTörlés
  10. Kisebb kimaradassal de elolvastam az ezt a reszt is. Nem is kell mondanom szerintem h imadom a blogod(:<3

    VálaszTörlés