2013. márc. 4.

KÖZÉRDEKŰ KÖZLEMÉNY !

SZIASZTOK! :) 
Egy nagyon fontos dologról akarlak titeket megkérdezni. ! 
Mivel,ez a blog eljutott egy olyan pontra hogy már nem igazán lehetne folytatni,elkezdenék egy ugyanolyat itt.
Másik történet,új szereplőkkel. Persze az is One Direction. Ugyan ezen az oldalon lenne természetesen :) 
Nem tudom ti mit gondoltok erről.Persze ha nem szeretnétek,akkor folytatom ezt ha úgy van :) 
Szóval írjátok meg légyszi hogy szerintetek mi lenne a legjobb,végül is csak rajtatok múlik ! :)) 
Természetesen a http://night18shadows.tumblr.com/ is folytatódna. :)) 

VÉLEMÉNYT KOMIBA! 

11 megjegyzés:

  1. tök jó lenne:D persze szomorú vagyok,mert ezt is nagyon szerettem,de nagyon jó lenne *-*

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom ,hogy vége lesz : o mert ezt a sztorit is nagyon szerettem ...de az új is nagyon érdekelne ^^

    VálaszTörlés
  3. én is így vagyok vele. :| de biztos a másik is ugyan olyan jó lesz. ;) <3

    VálaszTörlés
  4. hipp-hipp hurrá!! :D alig várom az újat*-* sajnálom hogy ezt nem írod tovább.nagyon szerettem ! mondjuk legalább a Lorenes folytatódik *-* azt is imádom:)<3

    VálaszTörlés
  5. jajj jó ötlet^^ viszont nem bántam volna ha ez is folytatódik:( mindegy Lorenest is imádom❤

    VálaszTörlés
  6. szija. kezdj egy ujat! az neked is jobban megérné, mert ez már unalmas lenne és kevesebb olvasod lenne!meg igy ujra bele élheti magát az olvaso abba hogy találkozik 1Dvel!♥directionerfamilyforever

    VálaszTörlés
  7. ez tök jó ötlet :D de azért írsz még ennek egy befejezést?? imádtam ezt a blogot ez volt a kedvencem...sajnálom hogy befejezed :) a következőt is nagyon fogom szeretni ebben biztos vagyok :D ♥

    VálaszTörlés
  8. rendben,akkor új blog. :) a szereplők és a történet kitalálásához egy kis idő kell,de igyekszem a hétvégén meghozni az első részt. A helyzet az hogy szerintem ezt a blogot letiltom vagy letörlöm hogy ne keverjen össze senkit. Örülök hogy ennyire szerettétek a blogot :) Jól esnek a komik. Akkor valószínűleg ide még hozok egy utolsó befejező részt. :) Örülök annak is,hogy sokatoknak kedvence volt a blog,remélem a másikat is legalább ugyan ennyire szeretni fogjátok. És persze ne felejtsétek el,a másik blogomat is,ahova jelen pillanatban segítőt keresek. Egyedül már nehéz írni,és az időm is kevés.:|
    Írjon aki szeretne velem együtt blogot írni. :) ❤

    VálaszTörlés