2013. márc. 7.

1.Öt szépfiú




Ugyan olyan nap volt mint a többi.Rohanásban voltam mert késésben voltam a munkából.Egy strandi boltban   dolgozom ,ahová a szüleim juttattak be nyárra. Az ottaniak nagyon kedvesek és nagyon könnyen beilleszkedtem. Épp hogy beértem nyitásra és már is hatalmas volt a forgalom. Ledobtam a táskám a személyzetnek fent tartott helyiségben és feltűztem a névjegykártyámat.

-Hell!-hallottam meg becenevemet a főnökömtől. A nevem egyébként Helly,de mindenki Hellnek hív.Ennek semmi különösebb jelentése nincs,rám ragadt még kiskoromból. Gyorsan megigazítottam a névjegykártyám és már mentem is James irodájába. A szomszédos kávézó is az övé és néha ott is be kell segíteni,lehet hogy pont azért hív.
-Szia.-köszöntem mosolyogva mikor beléptem.
-Szia.-köszönt vissza ő is mosolyogva. Babrált valamit a számítógépén,majd rám nézett.-Szóval Hell,nem sokára jön a szállító,megtennéd hogy lepakolsz?-kérdezte.
-Persze.-mondtam.
-Szuper.-mosolygott,én is mosolyogtam és kimentem az irodából. Ahogy kinéztem az ablakon láttam hogy a szállító kocsi be áll a bolt elé. Berohantam és a táskámból előkaptam a fülhallgatóm meg a telefonom.A fülhallgatót kibogoztam és zenét kezdtem hallgatni. Épp az üdítőket pakolásztam mikor a zene mellett hallottam,hogy valaki beszél hozzám.Kivettem a fül hallgató egyik felét és körbe néztem. Egy csapat srác ült a szemben lévő fagyizónál és felém bámultak. Megforgattam a szemem,amikor hallottam miket kiabál az egyik.Próbáltam figyelmen kívül hagyni őket,még akkor is hogy tudtam kik azok.Vissza dugtam a fülembe a fülhallgatót,és a hangerőt még nagyobbra tettem. A nap rettenetesen sütött és a parton hatalmas volt a tömeg. Ebből adódott hogy a boltban sem volt megállás. Fél kettő volt,mikor bementem a személyzeti öltözőbe átöltözni és felvenni a fürdőruhám.Megbeszéltük a barátaimmal,hogy kettőkor találkozunk a bejáratnál. Felvettem a fürdőruhám,és alulra felvettem a rövid nadrágom.
- Elmentem James.-kukucskáltam be az irodába.
-Rendben szia.-mosolygott. Egy laza mosolyt eresztettem felé,és becsuktam az ajtót.Ahogy kiléptem a boltból elköszöntem Amandatol és a fejemre toltam a napszemüveget amíg elsétáltam a cassáig. A pénztáros srácot jól ismerem,így mindig kibliccelem a jegyvásárlást. Neki dőltem az árnyékban lévő oszlopnak és Codyra vigyorogtam.Beszélgetni nem volt időnk,mert már hallottam is barátaim üvöltését. Ahogy közelebb értek egyenként öleltem meg mindenkit,majd elköszöntünk Codytol és már mentünk is be.Szerettem a parton lenni.A zene amit a rádióban játszottak,tisztán hallatszott az emberek szöszmötölése mellett. A szokásos helyünk felé tartottunk,és már beszéltük mennyire jól fog esni ilyen melegben becsobbanni a vízbe.Ahogy közeledni kezdtünk,látni lehetett hogy helyünket majdnem csak elfoglalták. Egy csapat fiú volt ott,de nem zavartattuk magunkat. Haladtunk ugyan olyan magabiztosan továbbra is a kiszemelt hely felé. Fel toltam a fejemre a napszemüvegem hogy jobban szemügyre vehessem a csapatot akik az árnyékba hűsöltek. Felismertem őket.Sóhajtottam egyet,és vissza toltam a fejemre a napszemüveget. Mikor meggyőződtem róla hogy nem látja senki,elkezdtem őket felmérni. 5-en voltak. Mindegyik jól nézett ki..Az egyik viszont kimondottan kitűnt közülük.Rájöttem hogy ő az aki kiabált a bolt előtt délelőtt.Gyerekes arca édes volt,de mégis a testfelépítése és az egész megjelenése félelmetes volt. Kidolgozott felső test,izmos karok.Göndör haján még ott volt pár vízcsepp,és szemén neki is napszemüveg volt.Ahogy haladtunk az egyik barátnőm Lola,oda hajolt hozzám.Közelebb hajoltam,mert tudtam hogy súgni akar valamit.
-Úr isten Hell! F-Fel fogtad hogy kik ezek?-habogta.Pontosan tudtam kik hűsölnek a fa alatt,de teljesen hidegen hagyott.Nem fogom hanyatt vágni magam 5 helyes szépfiú miatt.
-Lélegezz Lola.-gúnyoltam barátnőmet aki csak egy gúnyos arccal nyugtázta mondatomat. Nem vettem le a szemem a göndör srácról,láttam ahogy az egyik mellette ülő srác meglöki vállát és óvatosan felém mutat. Fejét felém fordította és szája pimasz fél oldalas mosolyra húzódott. Bele akartam karolni Lolába de mire észbe kaptam ő már ott volt az 5 srác előtt.
-Jézus.Hell csinálj egy képet légyszi.-kiabálta. Körbe néztem és láttam barátaim arc kifejezését.Gúnyosan vigyorogtak,de ők az én arckifejezésemen. Oda vonszoltam magam ahol Lola állt és tartottam a kezem telefonjáért.Mikor kezembe nyomta az 5 srác felállt és össze álltak egy csoportkép erejéig.
-Kész.-mondtam és ahogy Lola mellém futott a kezébe nyomtam a telefonját.
-Te nem szeretnél közös képet?-szegezték nekem a kérdést.Hangja rekedtes és mély volt,és magamban simán párosítani tudtam a megjelenéssel. Felhúzott szemöldökkel fordultam vissza feléjük,szemüvegem még mindig szememet védte a nap sugaraitól.
-Nem kösz.-mondtam.Lola arc kifejezése gúnyos lett.Fejem egy kicsit oldalra döntöttem,és vártam hogy Lola végre megmozduljon. A többiek is kezdtek türelmetlenek lenni,és nem én voltam az egyetlen aki elakart menni.Kezdett kicsit zavarni ahogy a göndör srác folyamatosan rajtam legelteti szemeit,és nem igazán foglalkozik azzal hogy ez mennyire feltűnő.Lola teljes nyugodtsággal beszélgetett a szöszi sráccal.
-Lola kérlek!-sóhajtottam már mikor nem tudtam el viselni a rajtam legelő szempárt.
-Most mi van?! Nem úgy volt,hogy nem zavartatjuk magunkat itt maradunk?-kérdezte.Egymásra néztünk a többiekkel,majd a göndör hajú srác felé fordítottam a fejem. Megköszörülte a torkát ahogy felhúztam a szemöldököm,elfordította a fejét,és egymásra vigyorogtak az egyik sráccal.
-Tényleg,ez jó ötlet,maradjatok!-szólalt meg a srác akivel az előbb a göndör vigyorgott.A barátaim hamar elfogadták a helyzetet,és lepakoltak a fiúk mellé.Az összes fiú kezet fogott az 5 sráccal és elkezdtek beszélgetni.Én voltam az utolsó aki ledobta a táskáját a földre.Boldognak kellett volna lennem,hogy péntek van,holnap nem kell dolgoznom és ráadásul ma egy hatalmas buli lesz a parton,de ez valahogy feledésbe merült ahogy egy szempát megint rám irányult. Elővettem törölközőmet és leterítettem,kigomboltam farmer sortom és letoltam a napbarnított lábamon. A fürdőruhám színe fekete volt,és nagyon jól ment a barna bőrömhöz. Ahogy lerúgtam a papucsom és a gatyámat is arrébb rúgtam lehuppantam a törölközőre és a telefonomat kezdtem el bütykölni. Mikor meguntam bedobtam a táskába és sóhajtottam egy hatalmasat jelezve hogy mindjárt meg öl az unalom és a meleg.
-Mennyünk csobbanjunk egyet.-szólalt meg a szőke srác akit mint megtudtam Niallnek hívnak. A nevekkel az elmúlt tíz perc alatt nagyjából meg ismerkedtem,annak ellenére is hogy én senkinek nem mutatkoztam be.
Felálltam a törölközőmről és a napszemüvegemet letettem a táskám mellé.A kukkolóm is felfedte szemeit,amik akár tetszik akár nem be kell látnom hogy gyönyörű szép zöld színűek. Szőke hosszú hajamat az egyik oldalra tűrtem és a víz felé mentem. Lola és a többiek az új barátokkal nevetgéltek ,de én valahogy nem éreztem úgy hogy oda való vagyok.
-Nem kedvelsz minket.Vagyis engem biztos nem.-hallottam meg Harry rekedtes,pimasz hangját jobb oldalamról.
-Mit kedveljek rajtatok?-kérdeztem vissza.Erre csak egy kuncogást kaptam válasznak,amivel be kell ismerni nem megyek sokra. Fejemet Harry felé fordítottam,szemébe néztem.
-Szeretem a kék szemű lányokat.Titokzatosak.-nevetett.-Akárcsak a zöldszeműek.-mondta halkabban.Egyik szemöldökömet felhúzva néztem rá,és ez tetszett neki,mert nevetést váltott ki belőle.
Gyorsabbra vettem a tempót,hogy utol érjem a már vízben lévő barátaimat. Hátam mögül még hallottam Harry kuncogását.Minden szó nélkül ugrottam fejest a hirtelen mélyülő vízbe. Ahogy a felhevült bőrömet érintette a hideg víz,sokkal jobb kedvem lett. Ahogy felálltam a vízből a nevetgélő csapat felé tartottam. Lola folyamatosa Niallt nézte,és nem zavartatta magát akkor sem mikor oda értem.Oda szenvedtem magam Jake mellé és levettem szeméről a napszemüveget.Jake és én együtt nőttünk fel,már-már olyanok vagyunk mint a testvérek. Szememre helyeztem a napszemüveget és az mögül sasoltam a velem szemben álló Harryt.Nem vettem le szemem Harryről,és éreztem ahogy elbambulok. Érezte ahogy egy erős kéz fonódik a kezemre,valaki lekapta rólam Jake szemüvegét,és a következő pillanatban egy nagy sikítás kíséretében csobbantam a vízbe. Köhécselve jöttem fel a vízből,elég sok vizet nyertem.
-Seggfej.-kiabáltam a közeledő Jake felé,hátra fordult és a többiekre vigyorgott,miközben én a szemembe kerülő hajszálakat tűrtem el. Jake alaposan megölelgetett és ez szemmel láthatóan nem tetszett Harrynek. Hunyorogva próbáltam felmérni a nagy mellű barna hajú lányt aki felénk közeledett.Oda lépett Harryhez és puszit nyomott arcára.Harry közben elnézett a lány válla felett és rajtam legeltette szemeit. Megforgattam a szemeimet ahogy a lány a haját dobálta és mindegyik fiúnak puszit adott.Végül hamar fel szívódott barátaival együtt,amit nem nagyon bántam. Kis időt töltöttünk még a vízbe aztán vissza mentünk a partra. Lefeküdtem a törölközőmre és fejemet a táskámon pihentettem. Bele gondoltam hogy miközben én itt fekszem a barátaimmal és az 5 hírességgel magam mellett valószínű nem is egy paparazzi áll a bokrok meg a fák mögött,és csinálja a képeket. Telefonom rezgése zökkentett ki a gondolataimból. Feltoltam a szemüvegemet a fejemre és a táskámból elővettem az iPhonom. Feloldottam a billentyűzárat és elolvastam az üzenetet amit anyukám írt."Feladó : Anya. Szia kincsem,nagyon jól telik a nyaralás,sajnáljuk hogy nem akartál velünk jönni,de azért reméljük jó a munkahely és jól érzed magad. Szeretünk,Anya Apa. xx " Választ kezdtem pötyögni és közben hallottam hogy a többiek mondanak valamit.Reflexszerűen bólintottam,eleinte nem tudtam mire. Mikor letettem a telefont magam mellé,körbe néztem és csak Harryt láttam magam mellett.
-A többiek?-érdeklődtem.
-Az előbb mondták hogy elmennek üdítőért.-nevetett. Nem mondtam semmit csak vissza toltam a szemem elé a napszemüveget és feküdtem.
-Mesélj magadról.-mászott mellém oda valaki. Elfordítottam a fejem,Harry arca közel volt az enyémhez.
Karján az izmok megfeszültek,ahogy tartotta fejét. Beletúrtam már száraz hajamba és sóhajtottam egyet,mivel semmi kedvem nem volt beszélgetni,de még sem lehetek ennyire ellenséges.
-A nevemet tudod,tizenhét leszek két hét múlva és hát..itt dolgozom nyáron a boltban.De gondolom ez nem újdonság.-vágtam gúnyos arckifejezést amikor eszembe jutott a délelőtt.
-Ő igen,azt tudom.-köszörülte meg a torkát és egy köhögés mögé rejtette a nevetését.
-Gondolom,én nem tudok olyat mesélni amit ne tudnál.-mondta nagyképű hangnemmel.
-Tévedsz.-néztem rá.-Semmit nem tudok,rólad ugyan is nem vagyok egy őrült fan.-adtam ki nyávogós hangot. -Elárulom hogy még a nevedet is csak most tudtam meg.-nevetett és hátára fordult.
-Itt leszel az esti bulin igaz?-kérdezte pár perc csend után. Mindketten feküdtünk de fejemet felé vittem,és néztem egy-két pillanatig ahogy fekszik és izmai megfeszülnek.
-Igen,itt.
-Akkor azt hiszem együtt fogunk jönni.-mondta és kaján vigyor kunkorodott arcán.
-Miért is?-kicsit flegma voltam,és hangomban hallani lehetett a meglepettséget.Válaszolni nem válaszolt mert megérkeztek a többiek. Lola hatalmas vigyorral jött felém.
-Hell,mit hoztam neked?!-vigyorgott.
-Remélem valami hideget.-fel ültem és törökülésbe vágódtam.
-A kedvenced.-vigyorgott barátnőm ahogy a kezembe dobta a hideg körte bort.A kedvenc italunk ez volt,és mindig ezt ittuk.Leült mellém és egymásnak ütöttük a két üveget. A napszemüvegem a szememen pihent,ezért feltűnés nélkül szemlélhettem Harry izmos hasát. Aztán megzizzent a telefonom,és én kicsit megugrottam. Rutinosan oldotta fel ujjam a billentyűzárat,majd megnyitottam az SMS-t ami ismeretlen számról érkezett.
"Ennyire tetszik amit látsz? H x " Hatalmasokat pislogtam ahogy olvastam az üzenetet. Hamar lementettem a számot,hogy tudjam innentől mikor nem kell megnyitni az üzeneteket. Elgondolkodtató volt hogy vajon ki adta meg neki a számom,és hogy hogyan buktam le. Közben a rádióban elindult a kedvenc számom,és dúdolni kezdtem. Lola is beszállt,és együtt énekeltünk.A többiek érdekesen néztek,de szerintem betudták a vérünkben áramló alkohol hatásának,ami ilyen melegben még jobban érvényesül..

7 megjegyzés: