2013. márc. 9.

2. Szórakozzunk egy kicsit!




Nevetve sétáltunk végig az utcán egészen a házunkig. Én és Lola nálunk készülődtünk az esti bulihoz.A fiúk fél 9-re jönnek ide hozzánk. Elvileg "hál istennek" jön Harry is meg az egész One Direction. Meg kell hogy mondjam,nincs bajom velük,csak Harry cseszi egy kicsit a csőröm. Előhalásztam a lakáskulcsom,és bementünk a házba. Minden ablakot kinyitottunk és max hangerőre tettük a házimozi rendszert. A nappali közepén ugráltunk és énekeltük az egyik kedvenc számunkat. Elindultunk fel a szobámba hogy kiválasszuk mit veszünk fel. Minden ruhadarabot elővettünk a szekrényből,ami nem volt kevés. A szobában mindenhol ruhák hevertek szanaszét dobálva.Én egy igencsak szétszaggatott nagyon rövid nadrágot vettem fel,meg egy fehér teljesen csipke lenge felsőt,alá pedig felvettem a fürdőruhám.Lola egy egybe részes mini ruhát vett fel és ő is alávette a fürdőruháját. A sminket nem vittük túlzásba egy kis szájfényt raktunk fel,és ennyi. A hajunk göndör volt a víztől,ezen sem változtattunk. Bele bújtam a hosszú szárú converse cipőmbe,Lola pedig sarut húzott.Épp hogy fél 9-et mutatott az óra,valaki rá feküdt a csengőre. Lerohantunk a lépcsőn és kinyitottuk az ajtót a fiúknak. Meglepetés ért mikor 5 fiúval több állt az ajtóban. Nem jöttek be,mert mi is csak felkaptuk a táskánkat és már indultunk is a partra. Ahogy közeledtünk már hallani lehetett az üvöltő zenét. Jake felkapott a hátára és úgy vitt egy darabig.Akárhányszor hátra pillantottam Lola és Harry mögöttem beszélgettek,és mindig felém néztek. Mikor már meguntam lepattantam Jake hátáról és oda szökdécseltem hozzájuk. Lolát megragadtam és arrébb húztam.Jake oda sétált a többiekhez és haladtak tovább előttünk.

-Mi a gond?-nézett rám értetlenül barátnőm. Pár másodpercig gondolkodtam mielőtt válaszoltam
neki.Nem akartam hogy azt vegye le féltékeny vagyok mert Harry vele beszélgetett,de majd megölt a kíváncsiság mi volt a téma.
-Nincs gond.-jött belőlem a legkönnyebbnek látszó hazugság.Lola arckifejezése elárulta hogy nem
hisz nekem.-Miről beszélgetettek?-kérdeztek végül.Ez az egész úgy jött ki,mintha ezzel akarnám terelni a témát.
-Áh,szóval itt van a kutya elásva.-nevetett Lola.-Nyugi Hell.Én nem kellenék Harrynek.-bökött oldalba.
-Ez nem erről szól.-mondtam kicsit halkabban mint ő az előbb,nem akartam hogy meg hallják. Séta közben nem egy lány állította meg a fiúkat és autogrammokat kértek tőlük,meg fényképeket csináltak. Én közben végig Lolával beszélgettem.
-Te Harry barátnője vagy?-hallottam meg egy kislány hangját magam mellől.A lány apró termetű volt ezért leguggoltam hozzá.
-Nem.-mosolyogtam rá.-Még szabad.-kacsintottam a kislánynak.
-Jó mert ő az én férjem.-kacsintott vissza a körülbelül 8 éves kislány. Felnevettem mikor kis arca elpirosodott. -Pedig szerintem aranyosak lennétek együtt.-szólalt meg megint.Halványan mosolyogtam rá,nem akartam megbántani azzal hogy elmondom neki nem is igazán szeretem a bandát.
-Kedves vagy.-mosolyogtam.
-Ez az igazság.- suttogta.Ránevettem,majd a feje egy hang irányába fordult ahol valószínű az anyukája állt és mondta a nevét. A kislány a nyakamba borult,meg ölelt és az anyukájához futott. Felálltam és Lola mellett álltam ahogy figyeltem hogy a kislány elmegy.Pár lépés után megfordult és vissza integetett.Nevetve integettem neki vissza. Sétáltunk tovább a part felé,de út közben Lola átpártolt Niall mellé,így én egyedül sétálgattam.Egyszer csak valaki mellém került és ahogy szemem sarkából arra néztem láttam hogy egy farmer színű inget viselő srác áll mellettem.Ahogy felnéztem megláttam göndör fürtjeit és még a sötétben is világító zöld szemeit.
-Ez rendes volt tőled.-mondta.
-Mármint micsoda?-kérdeztem.
-Nem mondtad meg a kislánynak hogy nem szeretsz minket,csak azért hogy ne bántsd meg.-mondta. Kezeit zsebre tette és pimasz mosoly kunkorodott arcán.
-Miért mondtam volna el neki?Szeret titeket,téged kimondottan.-nevettem egy kicsit. Harry is elnevette magát. -Azt mondta a férje vagy.-mondtam nevetve.
-Meg azt is mondta hogy aranyosak lennénk együtt.-szaladt ki Harry száján ez a mondat.Hirtelen néztem rá,és magam se hittem el,de elpirultam.Minden szó nélkül rohantam előre és karoltam bele Jakebe. Hátam mögül hallottam még Harry kuncogását,majd hogy beszélgetni kezd Zaynel. Próbáltam nem meghallani mit beszélnek,és minden rólam kapcsolatos dolgot elengedni a fülem mellett. Jake néha rám mosolygott de egyébként Louisval és Liammel nagyon jól elbeszélgetett,illetve a haverjaival. A zene kezdett egyre hangosabb lenni,és Lola hirtelen rántott el Jake mellől. Belém karolt és szökdelve értük el a sort ami kígyózott a bejárat előtt.
-Szerintem ide nem jutunk be.-szólalt meg Harry mikor utolértek minket.
-Várd ki a végét.Hellt mindenki ismeri.-mondta Jake,és Scottal rám néztek.Egy puszit küldtem neki,és kiszedtem a kezem Loláéból. Előre mentem végig a sor mellett és a magas 25 év körüli kidobó ember mellé sétáltam.
-Hell.-mosolygott.Közelebb hajoltam és két puszival köszöntöttük egymást.-Hogy vagy?-kérdezte.
-Tökéletesen.-mosolyogtam.-Te?
-Remekül,most hogy látlak.-nevetett.Egyébként semmit nem akarna tőlem,4 éve barátnője van,akivel szintén nagyon jóba vagyok.Emett olyan nekem mint a bátyám. -Be szeretnétek menni?-kérdezte és elnézett mellettem egészen a csapatig,akit kicsit körbe vettek a rajongók a fiúk miatt.
-Ő igen,ha megoldható.-mosolyogtam csalfán.
-Természetesen megoldható.-mondta és elindult a tömeg felé. -Hölgyeim kérem,engedjék el az urakat.-mondta és terelgette a többieket. Leszedte a láncot a kapunál és beinvesztált minket.Persze ez a sorban állóknak kevésbé tetszett,de mi csak mentünk befelé.Vissza intettem Emettnek és egy "köszi"-t tátogtam neki,mire ő mosolyogva bólintott egyet.Rögtön a parton kötöttünk ki,és haladtunk oda ahol emberek sokaságát láttuk. Egy jellegzetes illatot éreztem meg hirtelen ahogy valaki mellém állt és úgy sétált tovább.Felnéznem sem kellett tudtam hogy Harry jött ide mellém. Nem zavartattam magam sétáltam tovább. Oda értünk a tömeghez és rögtön észrevettem egy-két ismerőst.Minden figyelmeztetés nélkül hagytam ott Harryt.Oda rohantam pár ismerőshöz és mindenkinek köszöntem.A többiek is követték a példám és mindenki köszönt mindenkinek.Harry,Zayn,Louis,Liam és Niall bemutatkozott mindenkinek és persze itt is kellett pár emberrel képet csinálni. Beszélgettünk még pár szót és megállapítottuk,hogy innunk kellene valamit.Isten tudja hányasával hordták páran a piát az asztalhoz. Éppen én ajánlottam fel,hogy elmegyek a következő körért,mikor Harry is felpattant,hogy megy a következő körért.
-Nem gond,Harry segít.-mondta Scott.
-Megoldom,egyedül is. -mondtam durcásan és már ott sem voltam.Egy sötét helyen haladtam át,még ment a készülődés ez egy amolyan hangulatfokozónak volt jó. A táskámba kotorásztam,a tárcámat kerestem. Mozgolódást hallottam az egyik bokornál ezért abba az irányba kaptam a fejem.Senkit nem láttam ezért bizonytalanul,de tovább indultam. Lépteket hallottam magam mögött,ezért megfordultam és egy sötét árnyat láttam meg magam mögött. Egyik barátom alakját sem ismertem meg benne,ezért gyorsabban kezdtem sétálni.Kicsit megkönnyebbültem mikor már több ember volt körülöttem,olyanok akiket ismertem.Mindenki nagy örömmel köszönt és én is hatalmas mosollyal köszöntem vissza. Kikértem az alkoholt a pultnál és szerencsémre,pont amikor én egy másik csapat is elindult abba az irányba mint én úgy hogy közvetlen előttük mentem és igyekeztem hogy minél hamarabb visszaérjek a többiekhez. Oda értem és letettem az üvegeket az asztalra ahonnan aztán mindenki kedvére vehette el azt amit szeretett volna.  Oda néztem ahol az előbb én ültem,és lassan vettem tudomásul hogy Harry mellett fogok ülni,még egy darabig. Hamar elfogyott ez a kör is,és megint eljött az ideje annak hogy valaki el mennyen piáért. Már épp felállt volna Lola mikor az emberek özönleni kezdtek befelé a bejáraton és a part lassacskán teljesen tele lett emberekkel. A zene bömbölt és mindenki a ritmusnak megfelelően ringatta csípőjét. Előttem közvetlen Lola volt,mögöttem Jake és így tovább. Teljesen elöntött a zene,és éreztem ahogy az alkohol dolgozik bennem. Egyre csak több és több ember jött be és néha még nekem is ütközött valaki,de nem vetettem rá ügyet. Szememet lehunytam és táncoltam a jobbnál jobb zenékre. Nem tudom mennyi ideje táncoltunk,de éreztem hogy szám kiszárad,és innom kell. Harry végig le sem vette rólam a szemét.Hirtelen jött gesztusból mosolyogtam rá,majd elindultam megint a sötét részen át valami folyadékért. Teljesen el is feledkeztem arról,hogy mi volt akkor mikor az "előbb" elhaladtam itt,egészen addig míg nem hallottam megint valami mocorgást a hátam mögül. Ez a rész teljesen üres ilyenkor,mindenki táncol a parton a víz mellett. Hátra fordultam és a torkom elszorult mikor megint ugyan azt az árnyat láttam magam mögött. Háttal kezdtem el sétálni,majd hirtelen fordultam meg hogy gyorsabbra veszem a tempót.Hunyorítottam hogy kitudjam venni a sötét foltot ami egyre nagyobb lesz.Félelem öntött el ahogy észrevettem,hogy elölről is egy magas kigyúrt valaki közeledik felém.Bár csak az árnyékát láttam,pont elég volt ahhoz,hogy kétségbe essek. Felváltva pillantottam a közeledő árnyakra amik lassan kirajzolódtak. Sötét hajú,izmos,tetoválásokkal teli férfiak közeledtek felém,s arcukról nem épp kedvesség sugárzott. A téglafalnak dőlve álltam,hátha csak túl reagálom és semmit nem akarnak tőlem.Ezt az elméletet hamar selejtbe dobtam,ahogy a két fickó megállt közvetlen előttem.Egymásra pillantottak és az egyik közelebb lépett.Jobb keze számra csúszott,míg a másik kezével a falnak nyomott. Akárhogy próbáltam sikítozni vagy megharapni a kezét nem sikerült.Mindent megpróbáltam. Kapálózni kezdtem ahogy a másik is közeledni kezdett felém.
-Szórakozzunk egy kicsit.-suttogta fülembe az amelyik az imént a falnak nyomott. Minden
bátorságomat összeszedtem és a fejem izomból a fejének vágtam.Felüvöltött ahogy fejem az övét érintette és nagy koppanással összeértek. Arcomon végig folyt egy könnycsepp,a fájdalom miatt,de nem foglalkoztam vele.A másik még mindig csak állt és nézte ahogy a haverját megfejelem. A férfi aki eddig a falnak nyomott intett a másiknak hogy jöjjön ide,és fogjon le.Mikor a másik megtette amit kért,fogta magát és szitkozódva a fejéhez nyúlt. Szememet összeszorítottam mikor két kezét a vállamra tette és erősen neki nyomott a falnak. Fájdalom járta át testem ahogy a hátam a falnak nyomódott.A kezem is erősen a tégla falnak nyomódott..próbáltam úgy mocorogni hogy kevésbé fájjon de akárhányszor megpróbáltam eltávolodni a faltól a férfi még jobban szorított. Elnéztem balra,az emberek sokaságát néztem.Bele gondoltam hogy amíg én látom,hogy ők jól érzik magukat addig ők nem látják mit tesznek velem,itt a sötét ösvényen. Tekintetem vissza csúszott a férfira aki arcomat és a haverját nézte felváltva. Tekintetem folyamatosan a falhoz nyomó férfin volt..türelmesen vártam,hogy a még mindig káromkodó társára nézzen.Mikor megtörtént nagy erőt vettem magamon és ellöktem magamtól a férfit.A hátam fájt a fal miatt,valószínűleg vérzett,de nem foglalkoztam vele futni kezdtem de alig léptem kettőt valaki megragadta a kezem és erősen rántott rajtam egyet.Az erős rántás hatására elestem és a kövek elég durva sebet ejtettek a kezemen. A hátamra fordultam hogy felálljak,de nem tudtam megtenni.Két erős kéz nyomta a vállam a földhöz,majd nehezedett rám. Ahogy rám ült,derekam érintette a kövek sokasága,és a hátam is fájt tőle.A fejemet rángatni kezdtem de úgy csak még nehezebbé vált a rajtam ülő férfi. A másik a gatyám irányába vitte a kezét sikítozni kezdtem de abban a pillanatban befogták a számat. Arcomon folyamatosan folytak le a könnyek,ahogy kezdtem feldolgozni hogy mi fog most történni.Amennyire tudtam megpróbáltam ellenállni,és rúgkapáltam, összevissza. A két férfi nevettek a nyűglődésemen.Semmiség volt nekik a földön tartani engem. Hajam szétterült a murváson és már-már nem is éreztem a fájdalmat a hátamon. A sebekből már folyt a vér,éreztem hogy valami megvág,de nem törődhettem vele.Valamit ki kellett találnom. Hirtelen a rajtam ülő férfi,kezeimet magam mellől felemelte és összefogta őket a fejem fölött.Ettől a csipkés pólóm felcsúszott és kint volt a hasam. A férfi lehajolt és majdnem érintette szája a hasam.Minden szabad porcikám libabőrös volt..Aztán éreztem ahogy a súly eltűnik rólam és hogy a kezem szabadon hullik fejem fölé.A földön fekve néztem el magam mellé,ahol megláttam a férfit feküdni.Nem értettem mi történt.Szemei csukva voltak ahogy a másik férfi felé vittem a tekintetem láttam,hogy őt is épp kiüti valaki. A szemem homályos volt a könnyek miatt,és nem tudtam pontosan kivenni ki áll előttem,és ki ment meg. Éreztem hogy valaki megfogja a kezem,és felhúz hogy álljak. Izmos karja a derekamnál tartott hogy el ne essek, fejemet pedig a vállára raktam. Kettőt-hármat léptem majd megint le lettem ültetve. Magam mellé néztem,hogy megköszönjem annak aki megmentett..Ahogy megláttam ki ül mellettem lesokkoltam.Kijött belőlem az elmúlt húsz perc. Zokogtam és a könnyeim patakokban folytak. Fejemet a vállára tettem ő pedig védelmezően helyezte erős kezét a vállamra.A jelenléte megnyugtatott,és biztonság érzetet adott. Óvatosan állított fel,és vitt a partnak ahhoz a részéhez,ahol a kis mólók vannak. Megint leültünk közben én még mindig zokogtam.
-Harry..én köszönöm.-mondtam de szememből még mindig folyamatosan folytak a könnyek.
-Shh.-mondta és fejemet a mellkasába fúrtam. Nem erőltette hogy elmondjam mi történt,amiért hálás vagyok neki. Vissza emlékeztem az elmúlt húsz percre,és bele gondoltam abba is hogy mi lett volna ha Harry nem jön és nem segít.
-Ha nem segítesz..a-akkor..-nem fejeztem be.Mutatóujját a számra tette és megint magához szorított.Nem zavart a közelsége.Szorosan fogtam az ingét,ez valahogy megnyugtatott.Éreztem hogy biztonságban vagyok.Felszisszentem ahogy a vágásomhoz hozzá ért a keze.Kérdőn pillantott rám,mikor kicsit eltávolodtam és megfordultam hogy nézze meg a hátam.
-Hell..te vérzel.-mondta.Keze a pólóm aljára vándorolt és minden szó nélkül levette rólam. A csipke dörzsölte a vágás miatt érzékeny területet,de túlságosan elvoltam gyengülve ahhoz hogy bármi ellen is ellenkezzek. A fürdőruha felsőm volt már csak rajtam,vissza fordultam Harry felé aki levette az ingét és egy fehér pólóban állt előttem.Ingét vállamra terítette én pedig a kezemet bele dugtam az ujjába. Hálásan néztem rá,ő pedig tetőtől talpig felmért. Szeme megakadt a csuklómnál aminél szintén egy seb volt az esés miatt. Kezemmel eltakartam és leültem a móló szélére. Követte példámat és egy-két percig csendben ültünk. A csendet nem sokkal később én törtem meg.
-Azt hittem..meg fognak e-erőszakolni.-dadogtam és könnyekkel teli szemmel néztem Harryre,aki fájdalmas arccal nézte arcomat.
-De nem tették.-mondta halkan,és kezét vállamra tette.Hümmögtem egyet.
-Mert te jöttél.-mélyen a szemébe néztem ő pedig állta a tekintetem.
-Én csak..nem tudtam miért vagy el ilyen sokáig,ezért utánad mentem.Mikor megláttam mit csinálnak,olyan harag uralkodott el rajtam amit nem tudok megmagyarázni. Biztonságban akartalak tudni. Meg kellett hogy védjelek.-zöld szemeit mélyen az enyémbe fúrta. Ajkaim halványan szétváltak,szavai hallatán. Olyanokat mondott,amiket még soha nem mondott nekem senki,de vissza kell csöppennem a valóságba. Harry híresség,egy világsztár. Ő egy ilyen hétköznapi lányra rá sem néz "úgy". Lehajtottam a fejem,és a vizet kezdtem nézni.
-Nem csobbanunk egyet?-kérdeztem és halványan rá mosolyogtam.
-Miért ne?!-mosolygott.Lerántotta a pólóját és levetkőzött fürdőgatyára. Én is levettem magamról az ingét,meg a nadrágot.A cipőmet is lerúgtam és bementünk a vízbe.

8 megjegyzés:

  1. ohh istenem *-* 10 perce tetted fel,de már elolvastam.és bánom..most tovább kell várnom a következőig.ANNYIRA JÓ!!!!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. eszméletlen jó:)Á függő lettem,nem hiszemel:D minél hamarabb következőt<3

    VálaszTörlés
  3. kész vagyok teljesen *.* annyira imádom hogy azt elmondani nem lehet<3 még csak a 2.fejezetnél jár,de eszméletlen már most mennyire jó!! ez a rész pl.áá. a hideg rázott miközben olvastam*.* <3

    VálaszTörlés
  4. BEST(L) hamar kövit!!

    VálaszTörlés
  5. nagyon,eszméletlenül,rohadtul,kibaszottul (stb) jó *______*
    minél hamarabb a kövit!!!Ł

    VálaszTörlés
  6. pillanatok alatt elolvastam az elozo blogodat is,es az is nagyon tetszett! ebbe meg mar most beleszerettem.sajnalom hogy utolertem magam mert most varnom kell :$ nagyon ugyes vagy. :-)♥

    VálaszTörlés
  7. HETENTE LESZ ÚJ RÉSZ??? NEEEEE addig meghalok:((((((((((

    VálaszTörlés
  8. nagyonjóóó :DDD minél hamarabb kövit!! :) ♥♥

    VálaszTörlés